Michelisz Norbert

  • WTCC/WTCR-statisztika

    268 Futam
    15 Győzelem
    55 Dobogó
  • Kövess az Instagramon

  • Tarts velem a Facebookon

Seiko OMV Simple Pay OTP Hyundai Motorsport

Most már a tizenegyedik évben mondom el a különböző interjúkban, hogy a Hungaroring nekem az idény fénypontja, és egyáltalán nem unom újra és újra feltenni ezt a lemezt. Hálás vagyok, hogy ilyen hosszú ideje a világ elsőszámú túraautó-bajnokságában is otthon lehetek.

Nemrég jelentette be a HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség a támogatási rendszer elindítását, amelynek célja a magyar autó-motorsport fejlesztése. Igazgatósági tagként felelős vagyok a szakmai koncepció még folyamatban lévő kialakításáért, amely számomra több, mint egy megoldandó feladat, küldetésként tekintek a projektre. Összetett témáról van szó, igyekszem kifejteni a legfontosabb gondolataimat.

Nem aludtam túl jól a spanyolországi WTCR-hétvégét követő éjszakán. De ebben semmi különös nincsen, ez ugyanígy szokott lenni akkor is, amikor futamgyőzelmet aratok.

Az erős pontszerzés volt a cél a második WTCR-futamon Spanyolországban, és erre minden esély meg is volt a negyedik helyről rajtolva, ám Michelisz Norbert már a táv felénél vibrációt érzett a jobb első gumiban. Lelassult, de az utolsó előtti körig küzdött a top 10-ben, amikor végül bekövetkezett a defekt.

Elsőként a fordított rajtrácsos futamot rendezték meg Aragónban a WTCR spanyolországi hétvégéjén, a hatodik helyről rajtoló Michelisz Norbert két Audival nagy csatában hetedik lett.